نصب تبلیغات غیرقانونی مانند تبلیغات تخلیه چاه و نظایر آن به حدی در سالهای گذشته زیاد شده بود که علاوه بر زشت کردن زیبایی بصری در شهر، مشکلات و هزینههای زیادی را برای پاکسازی آن به مردم و مدیریت شهری وارد میکرد، این در حالی است که بر اساس قوانین فعلی، جریمه نصب تبلیغات غیرقانونی تنها 100 تومان(هزار ریال) است.
بر روی بسیاری از ساختمانهای عمومی نظیر بانکها، شهرداریها و برخی مراکز مهم تابلو هشداردهندهای نصب شده، مبنی بر اینکه «نصب هرگونه تبلیغات برای روی این ساختمان پیگرد قانونی دارد» اما اینکه چگونه میتوان نصب اینگونه تبلیغات را پیگیری کرد یا در کجا باید از آنها شکایت کرد، محل بحث است.
پژواک عدالت...
ما را در سایت پژواک عدالت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 178 تاريخ: چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت: 13:21